dilluns, 29 de novembre del 2010

VARIANT COCA DE IOGURT II: COCA PEIX O "TARTA PEZ"


Diumenge vam fer la segona part de la celebració de l'aniversari d'en Marc. Aquesta vegada la celebració era amb els amics de l'escola i se'm va ocòrrer fer el pastís una mica diferent. Cercant pel google "tarta infantil" vaig trobar aquesta opció i em va semblar molt original. Jo que ja estava una mica esgotada de cuinar vaig decidir anar a lo segur i elaborar la coca de iogurt tradicional i després banyar-la amb xocolata. Per llegir la recepta de la coca d'iogurt mirar aquí (tot canviant la nata líquida pel iogurt).
Per fer-li la cobertura de xocolata em va passar una recepta una companya de feina.

RECEPTA COBERTURA DE XOCOLATA

250g xocolata postres (vaig posar el Nestle)
200g nata líquida
25g mantega

Posem la nata i la mantega al foc i després de 4 minuts afegim la xocolata i anem removent fins que estigui ben desfeta.

El muntatge de la coca peix és fàcil però entretingut. Primer tallo la porció de la coca que farà de cua. Després amb l'ajut d'una espàtula banyo tot el pastís amb la cobertura .Passats uns cinc minuts (quan la xocolata ja no estigui calenta) es poden començar a posar els lacasitos que faran d'escates.

Evidentment aquesta recepta accepta qualsevol coca com a base. La meva companya l'havia feta de xocolata i he vist més versions diferents als blogs. El blog em que em vaig inspirar va ser aquest.

La coca va agradar molt. Visualment fa molta patxoca i de gust també és molt bona perquè la coca de iogurt amb cobertura de xocolata és un bàsic que té l'éxit assegurat.

3 comentaris:

  1. T'ha quedat genial, m'encanta! La trobo molt divertida i apropiada per una festa infantil. Segur que els amics del teu fill van quedar molt contents ;)

    ResponElimina
  2. Dons sí que els hi va agradar molt Gemma. Però com pots intuir primer es van encarregar de treure-li totes les escates!!! je,je.

    ResponElimina
  3. Laura te quedo bonita de verdad has puesto los lacasitos muy bien combinados me gusta y seguro que a tu hijo y a los amigos les encantó ¿verdad? queda muy bonita.
    Pasaré mas a menudo muchas gracias por tus visitas

    ResponElimina